Támogatás lehívási szolgáltatás

Támogatás lehívási szolgáltatás 

  • - Folyamatos tanácsadás a nyertes pályázók dokumentációs és elszámolási kötelezettségeivel kapcsolatosan,
  • - Dokumentum sablonok biztosítása (és segítségnyújtás azok kitöltésében) az elnyert összegek gyors lehívása érdekében,
  • - Helyszíni felkészítés a helyszíni ellenőrzésekre (helyszíni szemle, közbenső ellenőrzések, záró ellenőrzés),
  • - Részvétel a helyszíni szemléken, a helyszíni szemléken készült jegyzőkönyv ellenőrzése,
  • - Számlák, egyéb bizonylatok folyamatos ellenőrzése (megfeleljenek a formai és szakmai követelményeknek),
  • - Előleglehívás (az elnyert támogatás 25 %-a, a támogatási szerződés megkötését követő 2 hónapon belül esedékes),
  • - Időközi kifizetési kérelmek  elkészítése (akár két havonta, így a  pályázó gyorsabban juthat a pénzéhez)
  • - Projekt Előrehaladási Jelentések (PEJ) elkészítése (hathavonta kötelező),
  • - Záró Projekt Előrehaladási Jelentés (ZPEJ) elkészítése a projekt végeztével,
  • - Fenntartási Jelentések elkészítése (évente kötelező, a projektet követő 3-5 év során),
  • - Módosítási kérelmek megírása (igény szerint),
  • - Folyamatos kapcsolattartás a Közreműködő Szervezetekkel, ellenőrökkel,
  • - Folyamatos tanácsadás (felmerülő kérdések, problémák esetén).

Kapcsolatfelvételi űrlap

: